יום רביעי, 28 באוגוסט 2013

ברוכים הבאים לדף הבית

ראשית כל אני מאושר שמצאתם את מחקרי הרבים. הם בשבילכם, כמו שהם בשבילי.

התעניינותי בתזונה, יכולתיי ללמוד לבד ושני השפות שבהם אני שולט נפלא, הם שתרמו לתנאים הנאותים על מנת להביא בבלוג שלי את המידע הנסתר אל האור.

מפני שהספרות המדעית במקורה היא באנגלית, הספרות בעברית זוחלת למה מאחור. כיום, עקב שימוש הרחב הקף של האינטרנט על מנת לשתף במהירות הבזק תגליות חדשות, נוצר מצב שרופאים, מדענים, תזונאים ומתעניינים יכולים לגשת ולקרוא את המחקר במקור שלו במקום להסתמך על כתבות חסרי בסיס לטענות הרבות שהם מפרסמים לקהל.

רוב הסיכויים שאתם, כמו מרבית ילדינו, לא רכשתם יכולת ללמוד ולחקור לבדכם. בתי הספר תכנתו וחינכו אותכם "מה ללמוד" מאשר "איך ללמוד", ולכן התבגרתם חסרי עונים ונאלצתם להמשיך למוסדות אקדמאיות ולהמשיך לנסות ולרכוש את יכולת החקר שטמון בכל אחד ואחת ממכם.

אני אוטודידקט. הבלוג הזה הוא המרחב שלי והוא מותאם להבנה ברמה שתחדש לכם את הסקרנות להמשיך ולחקור בעצמכם. אני מעודד כל אחד ממכם ללמוד ולחקור, כי בסופו של דבר אני מקל לכם על החיים פה ורכישת הידע הוא מסע מרתק. כל כתבה פה היא בדרך כלל רק חצי ממה שניתן לדעת ונמנעתי מלהעמיס על הקורא על מנת לא להרתיע אותו. 

בלוג זה הוא חושף נושאים על תזונה, הוא לא בא להמליץ לכם איך לחיות את חייכם אלא להסביר לכם מה ידוע עד כה על אורח חיים הפוגע בבריאותכם ואורח חיים המשפר לכם את הבריאות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה